Zanim zalogujesz się po raz pierwszy w serwisie inPZU:
Pobierz instrukcję pierwszego logowania>>
Pierwsze logowanie do rachunku PPK w serwisie inPZU może przebiegać na kilka sposobów – w zależności od tego, czy Twój pracodawca przekazał nam Twoje dane kontaktowe, a jeśli tak – to jakie (sam numer telefonu czy także adres e-mail). System sam zidentyfikuje właściwy dla Ciebie proces logowania. W niektórych przypadkach będą wymagane dodatkowe czynności, np. zamówienie jednorazowych kodów autoryzacyjnych.
Zapoznaj się z instrukcją pierwszego logowania >>
Pierwsze logowanie do rachunku PPE w serwisie inPZU może przebiegać na kilka sposobów – w zależności od tego, czy posiadałeś/aś wcześniej aktywny dostęp do Twojego rachunku w starym serwisie SSI czy też nigdy wcześniej nie logowałeś/aś się do swojego rejestru.
W zależności od przypadku proces pierwszego logowania może wyglądać nieco inaczej, a w niektórych przypadkach będą wymagane dodatkowe czynności, np. zamówienie jednorazowych kodów autoryzacyjnych.
Zachęcamy do zapoznania się z wideoinstrukcja pierwszego logowania dla uczestników PPE.
Logowanie dla użytkowników dotychczasowego serwisu SSI
Logowanie dla użytkowników, którzy nigdy wcześniej nie korzystali z dostępu do swojego rejestru online
Otwierając konto w Serwisie inPZU poprosimy Cię o podanie Twoich danych osobowych oraz potwierdzenie tożsamości. Weryfikacji tożsamości możesz dokonać poprzez:
Zobacz instrukcję i film jak przebiega proces wideoweryfikacji.
22 640 05 55
(koszt wg taryfy operatora)
pon-pt 8.00 - 18.00
Serwis inPZU zastąpił dotychczasowy serwis SSI, który został wyłączony 18.11.2022r. inPZU oferuje w jednym miejscu i pod jednym loginem obsługę wszystkich posiadanych produktów emerytalnych i inwestycyjnych prowadzonych przez TFI PZU SA. Serwis zapewnia wysokie standardy bezpieczeństwa oraz atrakcyjną ofertę funduszy inwestycyjnych, szczególnie funduszy indeksowych.
Każdy z dotychczasowych użytkowników SSI otrzymał pismo informujące o sposobie logowania oraz login do serwisu inPZU. Proces logowania został również przedstawiony w instrukcjach udostępnionych powyżej. W przypadku problemów z logowaniem lub aktywacją konta w serwisie inPZU prosimy o kontakt z naszymi konsultantami pod numerem tel: 22 640 05 55, pon-pt 8.00-18.00
Nie. Portal SSI został wyłączony w dniu 18.11.2022 i nie jest dostępny. Wszystkich dotychczasowych użytkowników portalu SSI prosimy o aktywowanie swojego dostępu do serwisu inPZU.pl., do którego została przeniesiona obsługa produktów inwestycyjnych i emerytalnych.
Uczestnicy PPK aktywują dostęp do rachunku PPK w inPZU poprzez wybranie opcji ZALOGUJ na stronie głównej serwisu in.pzu.pl. Należy wybrać kafel ‘inPZU’, a następnie na stronie logowania, w dolnej sekcji „Uzyskaj dostęp do Twojego rachunku PPK lub PPE” wprowadzają:
Zapoznaj się ze szczegółową instrukcja logowania>>
Uczestnicy PPE aktywują dostęp do rejestru poprzez wybranie opcji ZALOGUJ na stronie głównej serwisu in.pzu.pl. Należy wybrać kafel ‘inPZU’. Następnie na stronie logowania, w dolnej sekcji „Uzyskaj dostęp do Twojego rachunku PPK lub PPE” wprowadzają:
Zapoznaj się ze szczegółową instrukcja logowania>>
Termin i sposób wysłania loginu do serwisu inPZU różni się w zależności od tego, w jaki sposób rozpoczynasz obsługę produktów inwestycyjnych i emerytalnych na inPZU.
Podejmij próbę zalogowania do serwisu inPZU po otrzymaniu loginu, który wyślemy na Twój adres e-mail lub adres do korespondencji.
Skorzystaj z opcji „Nie pamiętam loginu lub hasła” w oknie logowania do konta Klienta serwisu. Podaj login i PESEL (w przypadku osób bez numeru PESEL należy podać datę urodzenia) a następnie zdefiniuj nowe hasło. Operację zatwierdzisz jednorazowym kodem wysłanym sms.
Skontaktuj się z nasza Infolinią pod numerem 22 640 05 55. Po pozytywnej weryfikacji login zostanie przesłany na Twój adres e-mail, zapisany w serwisie.